Вантажівка оснащена електромотором потужністю 102 кінські сили й з максимальним обертаючим моментом рівним 300 ньютонів-метрів. Його нікелеві батареї витримують тисячу повних циклів заряду-розряду й забезпечують фургону дальність ходу в 160-193 кілометра. Цього цілком вистачає на один-два днів роботи в місті. А зарядити батареї можна за одну ніч. До речі, надалі компанія має намір показати варіант із більш ємними й легкими літієвими батареями, а також - модифікацію на паливних елементах. Вантажопідйомність машини становить 2 тонни, а максимальна швидкість - 80 кілометрів на годину. Просять за це чудо від $41 тисячі, залежно від модифікації. Це може бути "голе" шасі під установку кузова, відкрита платформа або фургон. Майже повна відсутність частин, що рухаються (крім ротора електромотора, приводних валів і коліс) означає високу надійність автомобіля. Звідси й міжсервісний інтервал в 32 тисячі кілометрів, а також гарантія на 160 тисяч кілометрів (або 3 роки). Машина надає власникам багато переваг. Відсутність вихлопу означає можливість в'їжджати в зони міста, куди заборонений в'їзд звичайним машинам. Витрати ж на електрику з розетки повинні бути явно менше, ніж вартість бензину або дизпалива для фургонів традиційного типу.
|